share
Poslat známému
Poslat známému
1. Od
2. Komu
3. Zpráva
Home  /  SPOLEČNOST  /  OBCHODNÍ PODMÍNKY  /  REKLAMACE

REKLAMACE

Reklamace
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizované prodejně. Jejich seznam naleznete na těchto webových stránkách.
Společně se zbožím doporučujeme doložit doklad prokazujícící koupi zboží a vyplněný reklamační list. Vaše reklamace bude přijmuta a vyřízena rychleji.

Jak postupovat když…

a) je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
1) Jedná-li se o doručení:
2) Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
3) PPL, poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775

b) zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
V tomto případě prosím napište na e-mail info@crabtree-evelyn.cz, kde vám individuálně pomůžeme.

Jak postupovat u reklamace
Kontaktujte prodejnu a popište jim problém, který se zbožím máte. Naši zaměstnanci vám poskytnou úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží do prodejny, doporučujeme přiložit:
1) kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
2) přesný popis závady,
3) kontakt na vás.

Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Upozornění:
Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na kterékoliv naší prodejně. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné, děkujeme za pochopení.

Náklady spojené s dopravou zboží do prodejny a zpět ze prodejny vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou manipulací, mechanickým poškozením apod.),

- podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,

- písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Důležitý dokument ke stažení zde: Reklamační list (doc, 42 kB)